Poštanska marka legendarnih varaždinskih “Puma” najljepša u Hrvatskoj

  • Published in NOVOSTI

S ponosom objavljujemo da je poštanska marka 7. gardijske brigade PUMA prema glasovanju šire javnosti proglašena najljepšom markom u Hrvatskoj. 

Hrvatska pošta već 21 godinu zaredom provodi izbor najljepšeg izdanja poštanske marke Republike Hrvatske, a ove godine pobjedu je odnijela marka „7. gardijska brigada Puma“.

Osim glasova iz Hrvatske glasovi su pristigli i iz Njemačke, Slovenije, Srbije, Španjolske, Italije, Makedonije i SAD-a.

Od 41 izdanja u protekloj godini najviše glasova prikupila je marka s motivom amblema 7. gardijske brigade „Puma“, kojeg je dizajnirao Živko Skuhala, a za marku ga je oblikovao Dean Roksandić, dizajner iz Zagreba.

Na drugom mjestu je marka „Lunske masline“ autorice Nataše Odak koja prikazuje maslinu iz poznatog maslinika na otoku Pagu.

Treće mjesto osvojila je marka iz serije „Mostovi i vijadukti“ autora Deana Roksandića, s motivom mosta u Kosinju i vijadukta Limska draga.

Izvlačenje dobitnika nagradne igre „Najljepšu marku izdvoji – vrijednu nagradu osvoji!“ održano je 6. travnja u prostorijama Hrvatske pošte u Jurišićevoj ulici u Zagrebu.

izvor  regionalni.com

 

Ovim putem Udruga veterana 7. gardijska brigada PUMA zahvaljuje svim ljudima koji su dali svoj glas u domovini i izvan nje  kako bi najljepša poštanska marka bila stvarno proglašena najljepšom. 

PODACI O UDRUZI

Udruga veterana 7. Gardijska brigada PUMA

Harambašićeva 34 42000 Varaždin

Predsjednik : 095 906 4824

Tajnik: 095 230 0652

administrativni tajnik 095 230 0650

e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

radno vrijeme pon - pet 08 - 15 sati

 

UVJETI KORIŠTENJA

Dokumenti, podaci i informacije objavljeni na web stranici Udruge ne smiju se reproducirati, distribuirati ili na bilo koji način koristiti u komercijalne svrhe bez izričitog pristanka udruge. Dokumenti, podaci i informacije objavljeni na ovoj web stranici mogu se koristiti samo za individualne potrebe korisnika uz poštivanje svih autorskih i vlasničkih prava trećih osoba.